sunnuntai 13. huhtikuuta 2014

Uusi vuosi ja uudet kujeet

Hyvää pääsiäistä! Tästä "ensimmäisestä" postauksesta voi tulla vähän kuva täyteinen kun yritän yhteen postaukseen laittaa kaikkea mitä oon tehnyt tän muutaman kuukauden aikana kun en ole kirjoittanut. Aloitetaan. Mulle tuli taas innostusta alottaa kirjottaan uudestaan blogia. Tänä vuonna olen tehnyt yhteishaun, aloittanut käymään salilla enemmän, ollut kavereiden kanssa, mutta suurimman osan ajasta olen ollut poikaystäväni Vilin kanssa:)! Nyt minulla on kaksi tavoitetta: päästä Tampereelle Kalevan lukion musiikkilinjalle opiskelemaan ja treenata itseni vähän parempaan kuntoon sekä saada vähän myös painoa lisää. Mutta kuvat kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, joten rupean nyt laittamaan kuvia ja myös kerron kuvan alle jotain siihen liittyvää.

Näin abc:llä Junon! Kuva ei mun osalta oo mikään kauheen hyvä:D
Hiihtolomalla oltiin Vilin ja kavereitten kaa katsomas Mustaa Barbaaria, Tuomas Kauhasta ja Sini Sabotagea.



Neljä edellistä kuvaa on Virosta. Olin siellä myös hiihtolomalla Heidin, Aukun ja äitin kanssa!
Pari viikkoa sitten oli myös disko
Ikaalisten kauppakeskus Komppi myös aukesi! Ihanaa kun Ikaalisissakin on Hesburger:D
Juhlittiin myös Aukun ja Sannin synttäreitä. Tuossa on vaatteeni Aukun synttäreillä:)
Oltiin Heidin kanssa kattomas elokuvaa Noah



Siinä muutama kasvokuva:)
Vilin ystävänpäivä yllätys:)!
Oltiin keilaamas Vilin kaa:)
Minä ja Vili<3
Nää loput kuvat on tältä päivältä:) äiti osti ton smoothie koneen! Kauheen helposti ja nopeesti saa vaikka aamusin smoothiee ku ne menee suoraa tohon pulloonki
Valmista!:p


Tänään tein kiharat laineraudalla:)
Ja äskön meillä kävi virpojia:3 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti